4 Eylül 2014 Perşembe

Posted by Tuğba Mutfakta on Perşembe, Eylül 04, 2014 No comments
  Geçen hafta arka arkaya sık misafir ağırlayınca kolay ama lezzetli olacak tariflere kaçtım.Bu tarifte mutfağa girince aklıma geldi ve hemen denedim..Kendim tarif oluşturmayı ve bunu daha önce kendim denemeden misafirlere denetmeyi çok seviyorum :) İlk önce kafamda tarifi yapıyorum hayalimde tadıyorum güzel olabileceğine kanaat getirirsem hemen deniyorum tabi bazen hayalimin beni yanılttığı tariflerde çıkabiliyor ama tabi o tarifleri sizlerle paylaşmıyorum :)

 Bu tarif çok pratik bir pasta tarifi akşamdan yaparsanız ertesi güne daha lezzetli olacağını söylemeliyim ;)

YAPILIŞI
  • 2pk kakaolu baton keki 2parmak kalınlığında kesip sütle ıslatın •
  • 2,5su bardağı süt,1yumurta,yarım su bardağı şeker,1yemek kaşığı silme nişasta,1tepeleme yemek kaşığı un,1yemek kaşığı kakaoyu sürekli karıştırıp pişirin ve keklerin üzerine paylaştırın ve buzdolabına kaldırın 
  • 1küçük kutu kremayı bir tencerede ısıtıp içine 1pk kare bitter koyup ocaktan alıp karıştırın ve buzdolabında soğuyan muhallebili kekin üzerini kaplayın bir kaç saat buzdolabında dinlendirip servis yapın
Categories:

0 yorum: