20 Temmuz 2012 Cuma

Posted by Tuğba Mutfakta on Cuma, Temmuz 20, 2012 5 comments
Melikecim ellerine sağlık canım,çok lezzetliydi..İzninle paylaşıyorum:)
MALZEMELER
1lt süt
2 yemek kaşığı nişasta
2 yemek kaşığı un
1 su bardağı  tozşeker
1 pk. vanilya
50 gr margarin
1su bardağı süt
1 pk sade krem şanti

KADAYIF İÇİN
1 pk.tel kadayıf
2 yemek kaşığı tereyağ
1 su bardağı tozşeker



YAPILIŞI
  • Bir tencerede süt,vanilya,un,nişasta ve şekeri tel çırpıcıyla çırpın.
  • Ocağın altını açın ve karıştıra karıştıra pişirin.
  • Pişmeye yakın margarini ekleyin.1-2dk.sonra ocağın altını kapatıp soğumaya bırakın ve mikserle  çırpın.
  •  Süt ile kremşantiyi bir kapta çırpın, içine ekleyin ve mikserleyin.
  • Bir tencerede kadayıfı 2 kaşık tereyağ ve şeker ile iyice kavurun.
  • Tepsinin altına kadayıfın yarısını koyun,üzerine muhallebiyi dökün ve kalan kadayıfı da en üste döşeyin..
Categories:

5 yorum:

Unknown dedi ki...

merhabalar..muhallebili kadayıfı cok severim bende ..ellerinize sağlık nefis görünüyor..

blogunuzu tam olmasada inceleme fırsatı buldum ve cok beğendim ..izleyicinizim artık..

banada beklerim..
http://sevilindenizi.blogspot.com/
sevgiler..
hayırlı ramazanlar..

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Merhaba Sevil hanım blogumu beğendiğinize sevindim..
Sevgiler:)
Size de hayırlı ramazanlar..

ZEYNEP dedi ki...

ELİNİZE SAĞLIK.KAYDETTİM TARİFİNİZİ.GÜLLACIM BİTER BİTMEZ DENEYECEĞİM.SELAMETLE...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir tarif gerçekten .Bende bu tatlıyı birkaç yerde yedim kendimde yapıcam.ellerinize sağlık

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Akrabam Melikenin yaptığı bir tatlı,bende severek yapıyorum :)