18 Nisan 2014 Cuma

Posted by Tuğba Mutfakta on Cuma, Nisan 18, 2014 2 comments
  Bugün daha çok Avmlerde yediğimiz bi lezzeti teyzemin tarifiyle evde yaptım harika oldu.Sizde benim gibi Soya soslu tavuğu severek yiyorsanız Avmyi evinize getirebilirsiniz :)

  Ben yanında Knorr un Kremalı mantar sosuyla hazırladığım spagetti ve salatayla servis ettim.Hem doyurucu hemde çok lezzetli bir menü oldu mutlaka deneyin..
tavuk tarifleri



soya soslu tavuk

YAPILIŞI


  • Geniş bir teflon tavayı iyice ısıtın biraz sıvıyağ koyup ince doğranmış yarım paket mantarı ekleyin harlı ateşte tavayı sallayarak pişirin
  •  Mantar su saldıysa suyunu çektirip kibrit çöpünden biraz daha geniş doğranmış 2 kırmızı biber ve 2 çarliston biberi ekleyin ve harlı ateşte tavayı sallayarak pişirmeye devam edin ❗️
  • Tavayı sallarken Oktay usta gibi ateş çıkarabilirsiniz :) :) :)
  • Tavukları da jülyen doğrayıp pembeleşen biberlere ekleyin harlı ateşte tavayı sallayarak pişirin. 
  • Tuz,karabiber ekleyin ,1-2 diş sarımsak rendesi ekleyin 
  • En son 2-3 yemek kaşığı soya sosu koyup 1-2dk daha pişirip ocağın altını kapatın 
  • Ben yanında @knorr un kremalı mantar sosuyla hazırladığım spagetti ve cevizli nar ekşili marul salatasıyla servis ettim 

tavuk yemekleri
Categories:

2 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

ellerine sağlık canım.nefis olmuş.sevgiler.

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Çok sağol canım :) sevgiler bendende