6 Kasım 2012 Salı

Posted by Tuğba Mutfakta on Salı, Kasım 06, 2012 No comments

 Geçen akşam arkadaşlarımız yeni doğmuş güzel kızlarıyla bize geldiler.Bebeklerinin kırkının da çıkmış olması nedeniyle, yumurta verilir ya  adetten bende bir değişiklik yapıp netten daha değişik nasıl bişey hazırlayabilirim diye bir fikir alışverişi yaptım.
 Eşime küçük bir sepet,küçük kese içinde pembe sabun ve oyuncak ısmarladım.Hemen  kırtasiyeye gidip şekilli makas,zımba,simli kalem,nazar boncuklu sticker aldım.
 Evde küçük poşetlerim vardı uçlarına şekilli makas ile şekil verdim.İçlerine biraz un koyup pembe rafya ile güzelce fiyonk yaptım.Beyaz kağıdın kenarlarını şekilli makas ile kesip simli kalemle üzerine notumu yazıp zımbaladım, poşetin üzerine de nazar boncuklu sticker yapıştırdım.
 Tuz,şeker ve pamuğu da aynı şekilde hazırladım.Demir paraların içine biraz çörek otu serpip beyaz tüle sarıp pembe rafya ile bağladım ve üzerine aynı şekilde notumu zımbaladım.
 Yumurtaları da pembe peçeteye ve beyaz tüle sarıp bağladım ve notunu iliştirip nazar boncuğundan yapıştırdım.Sepetin içine hepsini güzelce yerleştirdim ve beyaz tülle sardım.Tülü üstte birleştirip rafya ile bağladım ve sepetin dört bir yanına nazar bocuğu yapıştırdım.
 Veee bu güzel kırk sepetini giderken arkadaşlarımıza verdik:)
 Bu fikri sizlerde kendi hayal gücünüze göre hazırlayıp sevdiğiniz insanları şaşırtabilir ve mutlu edebilisiniz :))
 (Misafirlerimizin gelmesine yakın hazırladığım için fotoğrafları çok iyi çekemedim)










0 yorum: