7 Kasım 2013 Perşembe

Posted by Tuğba Mutfakta on Perşembe, Kasım 07, 2013 7 comments
    Uzun bir aradan sonra blogumdayım.. 1ay önce çok büyük bir üzüntü yaşadık.3 Ekimde babamı ani bir şekilde kaybettik.İş yerinde çıkan yangında heyecana bağlı kalp krizinden henüz 50 yaşında olan babamız vefat etti.Gerçekten kelimelere dökemiyorum çünkü tarifi imkansız bir acı gerçekten.Yaşamayan anlamıyormuş,yaşayınca anladım..
     Vefat ettiği akşam kardeşim aradı müsaitsek bize gelmek istediklerini söyledi.Eşimin de arkadaşı o günlerde hacca gideceği için bende eşime arkadaşına gidip gitmeyeceğimizi soruyordum ki  babam arkadan "tamam başka akşam gideriz " dedi ve telefonu kapattık.Bende babam yanlış anladı sanıp üzülüyordum ki annem aradı.
"Tuğba sakın yanlış anlamayın kızım babanın canı istemiyomuş başka akşam geliriz dedi"diye söyleyince rahatladım.Bir saat sonra birden bütün telefonlar çalmaya başladı.Telefonda annem "Tuğba baban ölüyor"Allahım nasıl bir feryat..Anne noluyo deyince "işyerinde yangın çıktı çabuk olun ambulans..."eşim hemen yanlarına gitti,bende ne yapacağımı şaşırmış vaziyette ambulansı aradım.Aradım ama "sesiniz kayıt altına alınıyor sizi sekretere bağlıyoruz,arkadan fon müzikleri..çıldırdım resmen açmıyolar zaten saniyelerle yarışıyoruz..
    En sonunda açtılar bu sefer yeri bulamıyorlar..Neyse 2-3 kez daha konuşunca ulaşmışlar ama malesef kurtaramadılar.Kardeşim,abim ve itfaiye ilk yardım yapmışlar ama maalesef çok ani bir şekilde babamı kaybettik.
   Babam vefat etmeden 4 gün önce de annemlerdeydik.Babam bebeğimi seviyor ,o da dedesine bakıp nasıl ağlıyor inanamazsınız daha 6 aylık bebek ağzını büze büze ağladı resmen.
 Babamda anneme" videoya al bak nasıl ağlıyor bana bakarak"deyince kameraya bile çektik..Bebeğim anlamış ama biz anlayamamışız... :((
    İnsan ne kadar da ani hayattan bağlarını koparabiliyormuş..ama biz insanoğlu hep planlarımızı yarına dair kuruyoruz,hep hayat telaşesi içinde öbür tarafa yatırım yapmayı yaşlanıncaya erteliyoruz ne kadar yaşayacağımızı bilmeden..Nefis herkes ölür ben daha yaşarım diyor belki içimizden..Ama hayat insana istediklerini değil,nasibi kadarını veriyormuş buradan da bu çıkıyor ortaya..Allah herkese hayırlı imanlı uzuun bir ömür ve hayırlı,imanlı bir şeklide ölmeyi nasip etsin ama gecinden...



MALZEMELER
1su bardağı sıvıyağ
1su bardağı ılık su
1 su bardağı süt
1 yumurta akı(sarısı üstüne sürülecek)
1 pk. toz maya
1,5 yemek kaşığı toz şeker
1 tatlı kaşığı tuz
alabildiği kadar un 

ÜZERİNE 
yumurta sarısı
susam

YAPILIŞI
  • Geniş bir çelik tencereye 2-3 su bardağı kadar un koyun üzerine tuz,şeker,toz mayayı da ekleyip karıştırın.
  • Ortasını havuz gibi açıp sıvıyağ,süt ve ılık suyu ekleyip yoğurun.
  • Unu azar azar ilave edip yoğurmaya devam edin.
  • Kulak memesinden daha yumuşak bir hamur elde etmelisiniz.
  • Hamur iyice özdeşleşene dek yoğurduktan sonra tencerenin kapağını kapatıp ocağın en küçük gözüne koyun ve altını en kısık ayara getirin tencere ısınınca ocağın altını kapatın ve mayalanmaya bırakın.
  • Mayalanan hamurdan küçük parçalar koparıp istediğiniz iç harcından koyup kapatın ve yağlanmış tepsiye dizin.
  • Tepside de 15-20 dk. mayalandırıp üzerine yumurta sarısı sürüp susam serpin ve önceden ısınmış 180* fırında pişirin..


7 yorum:

Özge'nin Oltası dedi ki...

Allah hepinize sabırlar versin, çok çok acı gerçekten. Hele ki bu şekilde beklenmedik ve ani olunca insan perişan olur. Geride kalanlara uzun ömürler versin Rabbim.

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Aminn inşallah çok sağolun Özge.Çook zor evet hala inanamıyoruz..

muko dedi ki...

merhba
Allah sabır versin canım çok zordur bilirim :(
ki birde ani olan daha da zordur
dayanma güzü versin rabbim inşşş

sevgilerimle

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Çok sağolun Allah razı olsun..

Adsız dedi ki...

Basiniz sag olsun Allah sabir versin cok zor bir duygu allah kimesnin başına vermesin bizde aynasını yaşadik bende babami 52 yaşında kaybettim yazdıklarin beni aglatti babamin olduğu gunu hatırladım

Adsız dedi ki...

Isim eklemeyi unuttum ben nuranyuksell

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Çok sağolun Nuran hanım sizinde başınız sağolsun..