7 Ocak 2015 Çarşamba

Posted by Tuğba Mutfakta on Çarşamba, Ocak 07, 2015 2 comments
Sevgili@drnsfika nın sayfasında görüp denemiştim fakat fotoğraf çekmeye vakit bulamadan bitmiştiler😁Bende bu lezzet bombasını💣 sizlerle paylaşmak için tekrar yaptım.Kek ve kurabiye arası dokusu olan Woopiesleri sizde mutlaka deneyin

woopies tarifi

woopies
💣2 yumurta
💣150 gr toz şeker
💣100gr tereyağ(erimiş ve soğumuş)
💣25gr kakao
💣175 gr un
💣1tatlı kaşığı kabartmatozu(silme)
💣1pk vanilya

ARASI İÇİN
💣nutella tarzı bi çikolata ➖Bir kaba un,kakao,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyin.
➖Başka bir kapta yumurta ve şekeri iyice mikserleyip erimiş tereyağını ekleyip mikserleyin ve en son unlu karışımı ekleyip karıştırın ve sıkma torbasına alıp yuvarlak toplar şeklinde sıkın
➖Yada küçük bir kaşık yardımıyla yağlı kağıt serili tepsiye yuvarlak bi şekilde dizin.
➖Parmağınızı suyla ıslatıp üzerlerine hafif bastırın.
Not:Makaron kalıbınına dizip de yapabilirsiniz.
➖Önceden ısınmış 180*fırında 10dk kadar(pişip pişmediğine kürdan testi yaparak bakabilirsiniz)pişirin.
Arasına nutella tarzı bi çikolata sürüp yapıştırın.✔️


Categories:

2 yorum:

3cocuklahayat dedi ki...

merhaba ellerinize sağlık değişik bir tarif bende sizi fincan teyzede gördüm sizde benim bloğumu ziyaret edip yorum ve önerilerinizi gönderirseniz sevinirim ellifce.blogspot.com.tr

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Çok teşekkür ederim:) hemen ziyaret ediyorum :)