20 Haziran 2014 Cuma

Posted by Tuğba Mutfakta on Cuma, Haziran 20, 2014 2 comments
Bizim evde en çok pişen yemek tavuktur heralde :D Bugünde tavuğu  şişte yaptım ve nefiss oldu..
 Sizde tavuğu çok seviyor ve lezzetli tarifler arıyorsanız blogumun ana yemekler kategorisinde çok lezzetli, soslu tavuk tarifleri bulabilirsiniz ;)tavuk yemekleri
  Bizim evde en çok pişen yemek tavuktur heralde :D Blogumun ana yemekler kategorisinde çok lezzetli, soslu tavuk tarifleri bulabilirsiniz

YAPILIŞI
  • Tavukları küp doğrayıp derin bir kaba alın(ben Bim 'in kemiksiz tavuk pirzolasından kullandım )
  • 1-2 yemek kaşığı yoğurt,salça,soya sosu,2-3diş sarımsak,2-3yemek kaşığı sıvıyağ,tuz,karabiber koyup iyice harmanlayıp buzdolabında bi kaç saat dinlendirin‼️ 
  • Tavukları şişlere takın,aralarına isteğe bağlı biber koyun
  • Tavayı ısıtıp yarım çay bardağı kadar sıvıyağ koyup tavukları arkalı önlü kızartın.
  • Tavuklar kızarmış ve içi pişmemişse kapak kapatıp biraz daha pişirin ve sıcak sıcak servis yapın..
Categories:

2 yorum:

gamze dedi ki...

Soya sosunu nerden bulabilirim acaba.bi yerde yemiştim çok beğenmiş ama soramamıştim da

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Ben Bim den almıştım ara ara değişik markalar getiriyorlar ya ama büyük marketlere sorun mutlaka vardır.:)