19 Şubat 2014 Çarşamba

Posted by Tuğba Mutfakta on Çarşamba, Şubat 19, 2014 4 comments
  Bu akşam bi değişiklik yapıp tavuk ciğerini makarnaya karıştırmaya karar vermemle bu lezzetli makarna tarifi de ortaya çıkmış oldu..Daha önceleri tavuk ciğeri kavurup yanına ya makarna ya da pilav yapardım bu  akşam ikisi bir arada oldu çok da lezzetli oldu.

   Tavuk ciğerini fazla sevmeyen oğlum bile "anne kuzu eti ne kadar güzel olmuş" dedi :) Bende tavuk ciğeri olduğunu söyleyince "hımmm çok beğendim"dedi.Küçük adamdan da onayı alınca tarifi hemen paylaşmak istedim..
eğenddeğişik makarna tarifleri


MALZEMELER
1/2 pk. makarna
1 pk. tavuk ciğeri
tereyağ
sıvıyağ

YAPILIŞI
  • Makarnayı haşlayıp suyunu süzün..
  • Tavuk ciğerlerini küp doğrayın.
  • Makarna tenceresini ısıtıp sıvıyağ ekleyin ve tavuk ciğerleri ekleyip az tuz ilavesiyle kavurun..
  • Suyunu çekince tereyağ ekleyin ve pembeleşince makarnayı ilave edin.Tuzunu ayarlayıp ocağın altını kapatın.Sıcak servis yapın..
Categories:

4 yorum:

gooogoook dedi ki...

Elinize sağlık:) minik adamlar öyle her şeyi beğenmezler onay geldiyse tamamdır;))! Nedense lezzetler konusunda minikler biraz tereddütlü ve temkinliler, öte yandan çok güzel olduğunu tahmin edebiliyorum, yapılmaya değer güzel bir tarif olmuş, teşekkürler:).

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Çok teşekkürler:)evet genelde bi yemeğin tadına baktırana kadar zorlansamda tadına baktıktan sonra genelde beğenir oğlum :)Ayrıca beğenmenize sevindim,ben teşekkür ederim :)

HepYazar dedi ki...

kolay ,lezzetli, tam benim gibi çalışan bayanların aeadığı tarif :)

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Efsun hanım kesinlikle tavuk ciğeri seviyorsanız denemelisiniz,çok lezzetli ve pratik :)