31 Mart 2012 Cumartesi

Posted by Tuğba Mutfakta on Cumartesi, Mart 31, 2012 4 comments
Dün yaptığım makoronları afiyetle yiyip bitirdik.Oğlum"anne o hamburgerden yapsana":) dedi ve bugün tekrar yaptım.Pişerken fırına bir baktım kenarları fırfırlı fırfırlı olmuş.Tam da istediğim gibi.Hava kabarcığı kalmasın diye tepsiyi iyice bi vurdum bu sefer,bi ara alt kata inicem herhalde diye de düşündüm:)Ondan mı böyle oldu bilemiyorum yani. Şimdi buzdolabında hamburgerlerin! :) yapışmasını bekliyoruz:))
Categories:

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Benim blogumun ilk teması bu :) Çok şirin çok beğenirim bu temayı..
Makaron yapmaya ise hiç cesaret edemedim. Ellerine sağlık canım, çok hoş gürünüyorlar..

Tuğba Mutfakta dedi ki...

Bende bu temayı severek kullanıyorum .İyi ki değiştirmişsiniz o zaman pişti olurduk yoksa:)Makaron çok lezzetli bence deneyin derim:)

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhaba canım. Senin bloğunu şimdi keşfettim rastlantı sonucu ve çok beğendim. Hakkında yazdıkların benim kiyle aynı neredeyse. Bende 2005 de evlendim ve mutfağa evlendikten sonra merak saldım:) Makaronlara bayıldım süper olmuş. Bir türlü cesaret edipte yapamadım şunları:))) Seni takibe aldım canım.
Bana da beklerim.
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Tekrar gelicem:)))))
Sevgiler....( hayırlı kandiller)

Tuğba Mutfakta dedi ki...

merhabalar..baktım hakikaten aynı hatta burçlarımızda aynı:))
Makaronu kesinlikle tavsiye ederim.
sevgiler..
Her zaman beklerim..:))