2 Mart 2012 Cuma

Posted by Tuğba Mutfakta on Cuma, Mart 02, 2012 No comments
Kerevizi hiç sevmeyen birisiyken bundan 10 yıl kadar önce misafirlikte yediğim yoğutlu kereviz salatasıyla birlikte kerevize bakış açım değişti:)Hatta artık yemeğini bile seviyorum.Ağzıma layık olursa tabii..Bir çok yemediğim sebzeyi de çiğ olarak denedim ondan sonra.. Mesela semizotu yemeğini sevmem ama salatasına bayılırım.Beyaz lahana da çok hoş oluyor onları da yaptıkça eklerim inşallah..Asıl paylaşmam gereken bir püf var kereviz salatasıyla ilgili.Kereviz çabuk kararan bir sebze olduğu için limonlu suda bekletin yazdım ama bir yöntem daha var.Kerevizin kabuklarını soyduktan sonra yoğurdun içine rendelemek ve kararmadan karıştırmak.Ben gördüğünüz salatayı öyle yaptım.Kendinize hazırladığınız zaman deneyin derim..Afiyet olsun..

Categories:

0 yorum: